Pismo čitateljke: Biramo manje loše u opciji Gras vs. Centrotrans

Od nedavnog ilegalnog štrajka radnika GRAS-a, na linijama gradskog prevoza angažovani su autobusi Centrotransa. Iako manji, ali u tim danima, koristan broj autobusa ove prevozničke kompanije bili su nekima jedini spas za prevoz po gradu, a nekim ipak nedovoljno dobro rješenje.

Građani Sarajeva su bili ogorčeni činjenicom da su se danima morali snalaziti za prevoz, jer broj zamjenskih autobusa nije dovoljno odmijenio tramvaje i trolejbuse. Danas bi oni trebali biti sretni što imaju mogućnost voziti se i sa GRAS-ovim i sa autobusima Centrotransa, ali da li je sada sve riješeno time!?

Naša čitateljka koja je zamolila da ne objavimo njeno ime, za rubriku “Uredi Trafiku” prenijela je svoja iskustva u javnom prevozu u Sarajevu.

“Nakon cjelodnevnog radnog dana u centru u ulici Zmaja od Bosne sam dočekala naizgled otmjeni autobus Centrotransa. Po ulasku u njega, popela sam se tri stepenice do konduktera, stješnjenog kao pasta za zube dajući posljednje mrvice od sebe. Autobus je očigledno napravljen za  prevoz na dužim distancama gdje svaki putnik treba da sjedi, a ne za javni prijevoz gdje, barem po sarajevskim običajima, uđe dva puta više putnika nego što je predviđeno. Autobusi za javni gradski prevoz imaju veću površinu za stajanje, pa su samim tim za tu svrhu i praktičniji. Ulaskom u Centrotransov autobus zapahnuo me zagušljiv zrak i miris. S temperaturom od 20'C vani temperatura u autobusu je bila oko 30'C.  Velika gužva na malom prostoru između sjedišta pretvorila se u jedan veliki kolektivni, zagušljivi zagrljaj stranaca koji se međusobno jedva podnose zbog situacije u kojoj jesu. Traumatična vožnja okončala je nakon pet-šest stanica, a problem je nastao kad sam sa sredine autobusa izrazila želju za izlaskom. Niko se nije namjeravao pomaći, ali kako su naposlijetku morali, svi putnici koji su stajali između vrata i mene su u jednoj uskoj kolonici napustili autobus kako bih, oznojena kao poslije maratona, mogla izaći “iz našeg zagrljaja”.

Sada ostaje da se pitamo, da li je Vlada KS na ovaj način riješila problem javnog prevoza u glavnom gradu BiH tako što smo dobili pojačanje sa neudobnim autobusima i misli li da je ovakav prevoz kako ga zaslužuje jedan glavni grad neke zemlje!? Najviše od svega ne razumijem građane Sarajeva koji na svu ovu nepravdu i iživljavanje Grasa i Vlade KS šute i trpe za svoje novce. I sve dok je tako, oni koji bi trebali snositi odgovornost ponašaju se ležerno i prodaju “kokošija jaja” pod bubrege.”

 

Trafika|Ba